-
1. Data: 2005-11-22 17:03:30
Temat: Odzyskać pieniądze - problem
Od: "xm" <m...@p...onet.pl>
Witam,
swego czasu poruszałem temat wpłaconej gotówki na zakup i montaz okien.
Poradzono mi gościa nagrać - zrobiłem to -> potwierdzenie pobrania gotówki
mam nagrane na kasetę.
Poradzono także mi zwrócić się do Rzecznika Praw Konsumenta - zrobiłem -
efekt mizerny.
Rzecznik poradził złożyć reklamacje na wykonana usługę.
I tu zaczynają się schody........
Reklamacje na wykonaną usługę wysłałem pocztą - list polecony za zwrotnym
poświadczeniem.
Niestety - gość który ma zwróćić pieniądze które według mnie się mi
należą - zresztą sam przyznał to w czasie nagrania - listu nie
odbiera -wydaje mi się że robi to celowo!
Terz pozostaje mi prawdopodobnie zwróciś się ponownie do rzecznika, ale
prawdopodobnie niczego to nie zmieni - gość dalej nie będzie odbierał
korespondencji.
W obecnej sytuacji nie bardzo wiem co dalej zrobić - telefony do gościa
nie przynosza skutku. A zlecenie które maił wykonać nie jest ukończone , a w
grudniu tego roku będzie już rok jak miało byc wykonane.
Tak na przyszłość radze wszyskim płacić dopiero po wykonanej usłudze -
zmieniły się czasy i już nikomu nie mozna wierzyć .
A umowa zawarta na piśmie to PODSTAWA. Ja ponosze teraz konsekwencje wiary w
człowieka, którego przecież dobrze znałem.
Za wszelką okazna pomoc z góry dziekuję.
Prosze o wskazanie toku postepowania w celu odzyskania częściowej kwoty
przekazanej na rzecz zleconej usługi.
Najnowsze w dziale Prawo
-
Bezpieczne wakacje dziecka: co każdy rodzic musi wiedzieć przed kolonią lub obozem letnim
-
Paszport tymczasowy - jak szybko wyrobić paszport przed wyjazdem za granicę
-
Scott Polska ukarany przez UOKiK. Zakaz e-sprzedaży rowerów kosztował ponad 4 mln zł
-
Due diligence w M&A – co ujawnia i dlaczego jest kluczowe?