  • 1. Data: 2005-11-22 17:03:30
    Temat: Odzyskać pieniądze - problem
    Od: "xm" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    swego czasu poruszałem temat wpłaconej gotówki na zakup i montaz okien.
    Poradzono mi gościa nagrać - zrobiłem to -> potwierdzenie pobrania gotówki
    mam nagrane na kasetę.
    Poradzono także mi zwrócić się do Rzecznika Praw Konsumenta - zrobiłem -
    efekt mizerny.
    Rzecznik poradził złożyć reklamacje na wykonana usługę.
    I tu zaczynają się schody........
    Reklamacje na wykonaną usługę wysłałem pocztą - list polecony za zwrotnym
    poświadczeniem.
    Niestety - gość który ma zwróćić pieniądze które według mnie się mi
    należą - zresztą sam przyznał to w czasie nagrania - listu nie
    odbiera -wydaje mi się że robi to celowo!
    Terz pozostaje mi prawdopodobnie zwróciś się ponownie do rzecznika, ale
    prawdopodobnie niczego to nie zmieni - gość dalej nie będzie odbierał
    korespondencji.
    W obecnej sytuacji nie bardzo wiem co dalej zrobić - telefony do gościa
    nie przynosza skutku. A zlecenie które maił wykonać nie jest ukończone , a w
    grudniu tego roku będzie już rok jak miało byc wykonane.
    Tak na przyszłość radze wszyskim płacić dopiero po wykonanej usłudze -
    zmieniły się czasy i już nikomu nie mozna wierzyć .
    A umowa zawarta na piśmie to PODSTAWA. Ja ponosze teraz konsekwencje wiary w
    człowieka, którego przecież dobrze znałem.
    Za wszelką okazna pomoc z góry dziekuję.
    Prosze o wskazanie toku postepowania w celu odzyskania częściowej kwoty
    przekazanej na rzecz zleconej usługi.