  • Data: 2006-05-31 11:45:17
    Temat: Odwołanie się od wyroku za picie w miejscu publicznym
    Od: "Anton" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hejka,
    właśnie dostałem wyrok sądu grodzkiego, za to iż w zeszłym roku na polach
    mokotowskich pozwoliłem sobie wypić 1 (słownie: jedno) piwo. Straż miejska
    podjechała i od razu wzięli sie za wypisywanie mandatów. Nie miałem ze sobą
    dowodu więc sprawa trafiłą do sądu:) Zasądzili mi 100 grzywny + 80 kosztó
    sądowych. Drugiej sosobie, która ze mną byłą zasądzili 50 pln total?! O co
    chodzi, czy mogę sie jakoś od tego odwoływać i pytanie czy jest w ogóle sens
    się odwoływać? Czy nie bezie takiej sytuacji, ze odwołam się od tego a oni
    odrzucą mi koeljne koszty i zamiast 180 będzie 260? Dzięki za pomoc