  • 1. Data: 2006-05-31 11:45:17
    Temat: Odwołanie się od wyroku za picie w miejscu publicznym
    Od: "Anton" <a...@g...pl>

    Hejka,
    właśnie dostałem wyrok sądu grodzkiego, za to iż w zeszłym roku na polach
    mokotowskich pozwoliłem sobie wypić 1 (słownie: jedno) piwo. Straż miejska
    podjechała i od razu wzięli sie za wypisywanie mandatów. Nie miałem ze sobą
    dowodu więc sprawa trafiłą do sądu:) Zasądzili mi 100 grzywny + 80 kosztó
    sądowych. Drugiej sosobie, która ze mną byłą zasądzili 50 pln total?! O co
    chodzi, czy mogę sie jakoś od tego odwoływać i pytanie czy jest w ogóle sens
    się odwoływać? Czy nie bezie takiej sytuacji, ze odwołam się od tego a oni
    odrzucą mi koeljne koszty i zamiast 180 będzie 260? Dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2006-05-31 16:29:53
    Temat: Re: Odwołanie się od wyroku za picie w miejscu pub
    Od: Kaśka<a...@w...pl>

    mozesz złożyć apelacje (ale się pospiesz, bo masz na to 7 dni od daty otrzymania
    wyroku)... jak przegrasz, to znowu dowalą Ci koszty postepowania ;-)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2006-05-31 16:31:23
    Od: Kaśka<a...@w...pl>

    mozesz sie odwołać w drodze apelacji od wyroku (ale masz na to 7 dni od daty
    jego otrzymania) Jak przegrasz to moga dowalic Ci koszty...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2006-06-01 06:20:24
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Kaśka napisał(a):
    > mozesz złożyć apelacje (ale się pospiesz, bo masz na to 7 dni od daty otrzymania
    > wyroku)... jak przegrasz, to znowu dowalą Ci koszty postepowania ;-)

    sądząc po wysokości kosztów dostał wyrok nakazowy, więc sprzeciw, a nie
    apelacja

    KG