  • 11. Data: 2006-01-01 04:14:28
    Temat: Re: Odwołanie od wyroku - proszę o pomoc!
    Od: "moyr" <b...@g...pl>

    w...@g...pl (wisp1966) napisał(a):

    > Czy ten wyrok przyszedl wraz z pozwem?? To wazne, wiec odpowiedz.
    > I najwazniejsze - _kiedy_ to przyszlo??

    nie było pozwu - a wyrok przyszedł 27 - odebrany na poczcie 30-tego...

  • 12. Data: 2006-01-01 04:14:31
    Od: "moyr" <b...@g...pl>

  • 13. Data: 2006-01-01 04:14:37
    Od: "moyr" <b...@g...pl>

  • 14. Data: 2006-01-01 15:14:35
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    moyr napisał(a):
> [...]
    > wezwania. Za to od razu przyszedł wyroknakazowy. Proszę o radę jak mogę się

    A pouczenia o trybie odwołania przy wyroku nie ma?

    A odpowiadając na pytanie, to w ciągu 7 dni od odebrania wyroku musisz
    wnieść sprzeciw - wystarczy, że napiszesz, że się z nim nie zgadzasz.
    Wtedy sprawa zostanie skierowana na rozprawę, a sąd będzie niepotrzebnie
    tracił czas na ponowne rozpatrywanie oczywistej sprawy. A 600 zł grzywny
    za kradzież to normalna kara. Na rozprawie możesz dostać nawet areszt w
    zawieszeniu - a to już trafia do karty karnej i w rejestrze figurujesz
    jako karany.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 15. Data: 2006-01-01 16:24:12
    Od: Dredd<...@...pl>

    > a sąd będzie niepotrzebnie
    > tracił czas na ponowne rozpatrywanie oczywistej sprawy.

    Cóż za porażająca przenikliwość drogi Ottonie! :D

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 16. Data: 2006-01-01 21:03:24
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sun, 1 Jan 2006 16:24:12 +0000 (UTC), Dredd napisał(a):

    > Cóż za porażająca przenikliwość drogi Ottonie! :D
    Tym bardzij, że na kilkadziesiąt znanych mi spraw, w których jeden Pan się
    "pomylił" i z naruszeniem granic wyciął parę drzewek na działce drugiego
    Pana zaledwie kilka skończyło się orzeczeniem winy "szkodnika". Zazwyczaj
    z powodu skutecznego powoływania się na działanie wskutek błędu/pomyłki.
    Sprawa nieco podobna, z dokładnością do powszechności procederu okradania
    stacji benzynowych przez złodzieji paliwa.

    --
    pozdro
    poreba

  • 17. Data: 2006-01-02 08:41:56
    Od: "moyr" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > A pouczenia o trybie odwołania przy wyroku nie ma?
    Pouczenie jest o do terminu.

> [...]
    > za kradzież to normalna kara. Na rozprawie możesz dostać nawet areszt w
    > zawieszeniu - a to już trafia do karty karnej i w rejestrze figurujesz

    Czy wyrok, ktory dostałem nie oznacza ze musze podawac "karany" w
    dokumentach?? Jesli tak to sie nie bede odwolywal - zalezy mi tylko na
    karalności a nie na kwocie zasadzonej kary.

    Pozdr

  • 18. Data: 2006-01-02 14:24:20
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    moyr napisał(a):
    > Czy wyrok, ktory dostałem nie oznacza ze musze podawac "karany" w
    > dokumentach??

    Jeśli wyrok jest za przestępstwo - tak, jesteś 'karany' - informacja o
    nim widnieje w rejestrze karnym, jeśli za wykroczenie - nie, to tak
    jakbyś dostał mandat.

    KG

  • 19. Data: 2006-01-04 15:02:37
    Od: "moyr" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kam <#k...@w...pl#> napisał(a):

    > Jeśli wyrok jest za przestępstwo - tak, jesteś 'karany' - informacja o
    > nim widnieje w rejestrze karnym, jeśli za wykroczenie - nie, to tak
    > jakbyś dostał mandat.
    >
    > KG

    A gdzie i jak mogę to sprawdzić?

  • 20. Data: 2006-01-04 17:49:46
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    moyr napisał(a):
    > A gdzie i jak mogę to sprawdzić?

    W wyroku, w którym jest podany przepis na podstawie którego zostałeś
    skazany.

    KG