  • 1. Data: 2005-12-30 16:06:48
    Temat: Jakie paragrafy na to sa?
    Od: "Mel Gibson" <M...@w...com>

    www.anty-sowex.prv.pl

    I jaka odpowiedzialnosc serwisu aukcyjnego za tolerowanie dzialania firmy?.

  • 2. Data: 2005-12-30 16:30:32
    Temat: Re: Jakie paragrafy na to sa?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Mel Gibson [###M...@w...com.###] napisał:
    > www.anty-sowex.prv.pl
    > I jaka odpowiedzialnosc serwisu aukcyjnego za tolerowanie dzialania
    > firmy?.

    Serwisu aukcyjnego? Żadna. Oni są właścicielami tablicy ogłoszeniowej
    i nie można mieć im za złe, że ktoś kogoś tam oszukuje. Inna sprawa,
    że gdyby rzecz wyglądała tak, jak opisujesz, to SOWEX powinien dostać
    kilka negatywów i mieć zablokowane konto przynajmniej w odniesieniu do
    Allegro.

    Natomiast jeśli jest tylu pokrzywdzonych, to można się zastanowić, czy
    czasem nie można postawić właścicielom firmy SOWEX zarzutu oszustwa.
    Niektóre z przedstawionych tam sytuacji moim zdaniem spokojnie nadają
    się do ścigania karnego.

  • 3. Data: 2005-12-30 17:23:56
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl>

    W artykule news:dp3m0r$9fh$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Mel Gibson z adresu <M...@w...com> napisał(a):

    > www.anty-sowex.prv.pl
    >
    > I jaka odpowiedzialnosc serwisu aukcyjnego za tolerowanie dzialania
    > firmy?.

    Ten "gości" na temat tabletu już pisał na innych grupach i jest to kopletny
    idiota lub naciągacz.
    tablety są:
    1. z piórkiem - droższe
    2. bez piórka - tańsze.
    Firma która sprzedaje te tablety wyrażnie to określiła i pokazała na
    fotografiach.
    Nie jestem ani członkiem żdnej z tych firm ani żadnym "pociotkiem" ani
    "wogóle" w żaden sposób zainteresowany tymi firmami,ale posługuję się na
    codzień tabletem i wiem co to jest i z czym to sie "je"
    barakuda

  • 4. Data: 2005-12-30 20:31:14
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Mel Gibson napisał(a):

    > I jaka odpowiedzialnosc serwisu aukcyjnego za tolerowanie dzialania firmy?.

    PRzepraszam ale o co Ci chodzi?? Masz co do nich podejrzenia?? Zglos to
    odpowiednim organom i tyle.

    Jacek