  • Data: 2007-06-18 10:07:12
    Temat: Odwolanie od wyroku dla osoby "postronnej"
    Od: "Krzysiek" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy jako osoba ktora zglosila o popelnieniu przestepstwa oraz swiadek mam
    jakas mozliwosc odwolania sie lub zlozenia skargi w przypadku gdy sad
    uniewinni oskarzonego wedlug mnie nieslusznie pomimo zelaznych dowodow na
    popelnienie przestepstwa.Gdy nie zapoznano sie wedlug mnie z dokumentami
    sprawy oraz gdyby sedzia nie wziol pod uwage waznych dowodow poniewaz
    poprostu nie znal o co chodzi w tych dokumentach i nie znal sie na tym o co
    byl oskarzony przestepca.

    Nie chce zeby sparwce uniewinniono i przestepcy uszlo to przestepstwo.Czy
    mam jakas mozliwosc i do kogo wtedy mozna sie udac gdy wedlug mnie
    uniewinnienie jest calkowicie bezpodstawne?
    Przeciez zdarzaja sie delikatnie mowiac nie kompetetni sedziowie to gdzie
    wtedy mozna sie udac jezeli nawet prokarator nie zna dobrze sprawy i nie
    odwola sie?