-
1. Data: 2002-12-14 09:59:53
Temat: Odszkodowanie od firm kurierskich - jak żądać?
Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>
Witam
Czytałem na tej grupie dyskusyjnej o "długim" czasie oczekiwań na zwrot
pobrania, ale to jest chyba niczym w porównaniu do tego co ja przezywam z
firmą kurierską "QRIER" - ktoś mi ją polecił, jako bardzo dobrą i tanią,
ale to co oni wyprawiają z moim pobraniem to już totalne przegięcie,
ponieważ 11.12.2002r. minęło DWA MIESIĄCE od momentu wysłania paczki za
pobraniem (458zł) i mimo kilkunsastu telefonów ciągle pieniędzy nie mam na
koncie. Zaraz mam zamiar pisać reklamacje do Centrali, bo z ludźmi z Łodzi
juz nie będę rozmawiał (operator, kierownik, itd.) - zwrot pobrania jest w
komputerze, ale nie mają dowodu przelewu. Pytanie dotyczy jakiego
odszkodowania mogę żądać? Na pewno oczywiście kwoty pobrania oraz zwrotu
opłaty za przesyłkę - nie została zrealizowana poprawnie, a co ponadto? Np.
za ewentualne telefony do firmy itd.? W regulaminie nie ma o tym a ni
słowa....
Poza tym mam jeszcze pytanie czy można wysyłac pisma reklamacyjne w
przypadku opóźnienień w doręczeniu paczki? Miałem klienta ktry na paczkę od
Servisco czekał 4 zamiast 1 dnia i juz wiem, że na pewno nic więcej nie
zamówi, bo mysli że to moja wina, a tłumaczenia że to firma kurierska
nawaliła nie pomagają... Podobnie ze Stolicą - klent czekał tydzień czasu,
ale był bardziej wyrozumiały.
Czy żądać tylko zwrotu kosztów przesyłki, ponieważ usługa nie została
należycie wykonana czy również ewentualne straty inne - utrata klienta i
ewentualnych zysków?
Czekam również na ewentualne inneWasze doświadczenia z kurierami...?
--
<< Arkadiusz Piotrowski <----------> e-mail: i...@a...com.pl >>
<< Sklep internetowy "Arcomp"<----> http://www.arcomp.com.pl >>
<< Tel. (042) 682-70-86 Tel. kom.: 0607550438 GG: 1148437 >>