  • 1. Data: 2002-12-14 00:02:16
    Temat: Korzystajac z okazji....
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>

    znajomy zwrocil sie z prosba o pomoc.
    ostatnio ma kilka malych problemow, a mianowicie:

    kilka lat temu wyludzil kredyt z banku na niewielka kwote okolo 2000,-
    oczywiscie go nie oddal, bank zwrocil sie o pomoc do sadu. odbyla sie
    rozprawa Michal zostal skazany na "zawiasy" no i ok. Sprawa trafila do
    komornika, ktory ma za zadanie sciagnac te 2000 zlotych. Michal nie
    pracuje legalnie.

    Ostatnio odzwiedzil komornik rodzicow, i przekazal aby Michal sie do
    komornika zglosil to cos wymysli - jakies rozsadne rozwiazanie.

    Jakie konsekwencje moze miec Michal jezeli zbagatelizuje problem ?

    dziekuje w moim i michala imieniu.
    Radoslaw

    --
    : "TWORZAC REALIZUJEMY CELE" ( r.w. - AD`2002 )
    : ****************************************************

  • 2. Data: 2002-12-14 06:25:53
    Temat: Re: Korzystajac z okazji....
    Od: "Brodek" <B...@O...pl>

    Użytkownik ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > Jakie konsekwencje moze miec Michal jezeli zbagatelizuje problem ?

    Nigdy już nie popracuje legalnie.
    Nie będzie mógł też mieć nic na siebie.
    Nawet jego samochód będzie na mamę, dziewczynę, małżonkę..

    Pzdr
    Brodek

  • 3. Data: 2002-12-14 12:58:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Pomijajac to, ze jak dalej nie bedzie oddawal, to nie wyrobi sobie
    zadnej karty embosoej, nie wezmie zadnego debetu w koncie i tak dalej
    i tak dalej.
    Za niedlugo nie kupi lodowki na raty...

  • 4. Data: 2002-12-14 22:00:18
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    napisał w wiadomości

    > Pomijajac to, ze jak dalej nie bedzie oddawal, to nie wyrobi sobie
    > zadnej karty embosoej, nie wezmie zadnego debetu w koncie i tak dalej
    > i tak dalej.
    > Za niedlugo nie kupi lodowki na raty...

    A odsetki i tak będą rosły (i tak pewnie już przekroczyły
    kwotę kredytu), nie mówiąc o kosztach komorniczych.

  • 5. Data: 2002-12-14 22:33:40
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>

    W imieniu kolesia dziekuje. Jest teraz ze mna, ma pytanie:

    ---
    - Jakie jest najlepsze wyjscie dla mnie z tej sytuacji oprocz oczywiscie
    oddania mojego zobowiazania, ale w sposob rozsadny. Na razie nie pracuje
    i od czasu do czasu pare groszy wpadnie.

    dziekuje Wam. Michal
    ---

    pozdrawiam,
    Radoslaw