eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdszkodowanie od firm kurierskich - jak żądać?Odszkodowanie od firm kurierskich - jak żądać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsfee
    d.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odszkodowanie od firm kurierskich - jak żądać?
    Date: Sat, 14 Dec 2002 10:59:53 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <atevfj$c25$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb229.lodz.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1039860021 12357 213.76.189.229 (14 Dec 2002 10:00:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Dec 2002 10:00:21 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:118705
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Czytałem na tej grupie dyskusyjnej o "długim" czasie oczekiwań na zwrot
    pobrania, ale to jest chyba niczym w porównaniu do tego co ja przezywam z
    firmą kurierską "QRIER" - ktoś mi ją polecił, jako bardzo dobrą i tanią,
    ale to co oni wyprawiają z moim pobraniem to już totalne przegięcie,
    ponieważ 11.12.2002r. minęło DWA MIESIĄCE od momentu wysłania paczki za
    pobraniem (458zł) i mimo kilkunsastu telefonów ciągle pieniędzy nie mam na
    koncie. Zaraz mam zamiar pisać reklamacje do Centrali, bo z ludźmi z Łodzi
    juz nie będę rozmawiał (operator, kierownik, itd.) - zwrot pobrania jest w
    komputerze, ale nie mają dowodu przelewu. Pytanie dotyczy jakiego
    odszkodowania mogę żądać? Na pewno oczywiście kwoty pobrania oraz zwrotu
    opłaty za przesyłkę - nie została zrealizowana poprawnie, a co ponadto? Np.
    za ewentualne telefony do firmy itd.? W regulaminie nie ma o tym a ni
    słowa....

    Poza tym mam jeszcze pytanie czy można wysyłac pisma reklamacyjne w
    przypadku opóźnienień w doręczeniu paczki? Miałem klienta ktry na paczkę od
    Servisco czekał 4 zamiast 1 dnia i juz wiem, że na pewno nic więcej nie
    zamówi, bo mysli że to moja wina, a tłumaczenia że to firma kurierska
    nawaliła nie pomagają... Podobnie ze Stolicą - klent czekał tydzień czasu,
    ale był bardziej wyrozumiały.
    Czy żądać tylko zwrotu kosztów przesyłki, ponieważ usługa nie została
    należycie wykonana czy również ewentualne straty inne - utrata klienta i
    ewentualnych zysków?

    Czekam również na ewentualne inneWasze doświadczenia z kurierami...?

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <----------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << Sklep internetowy "Arcomp"<----> http://www.arcomp.com.pl >>
    << Tel. (042) 682-70-86 Tel. kom.: 0607550438 GG: 1148437 >>



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1