eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdszkodowanie od banku › Odszkodowanie od banku
  • Data: 2003-12-23 09:23:29
    Temat: Odszkodowanie od banku
    Od: "Neutrino" <c...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Mialem ostatnio taka nieprzyjemna sytuacje, iz nieumyslnie w pewnym
    hipermarkecie wprowadzilem kilkukrotnie niewlasciwy kod PIN mojej karty
    platniczej, zostala wiec ona zablokowana (niestety o tym nie wiedzialem).
    Kilka dni pozniej, w innym hipermarkecie system odrzucil oczywiscie moj PIN,
    postanowilem wiec zadzwonic na linie 0 801 mojego banku z telefonu
    komorkowego...
    Karta zostala odblokowana, z tym, ze rozmowa trwala grubo ponad 15 minut
    (!!!) z czego wieksza czesc czasu czekalem na zglaszanie sie kolejnych
    operatorow (caly czas bylem przelaczany), potem bylem wypytywany, oprocz
    oczywistych danych osobistych (nazwisko, PESEL, adres) , o numer karty
    platniczej (dyktuj sobie 16 cyfrowy numer z karty, nie wiem na cholere to
    komu). W sumie sama rozmowa z bankiem kosztowala mnie 40 zl (!!!!), a
    odblokowanie karty kolejne 10. Zaznaczam takze, iz na stronie internetowej
    banku widnieje dopisek, iz polaczenie z ich numerem kosztuje 35 gr/3 minuty.
    Oczywiscie, zdawalem sobie sprawe, ze z komorki bedzie drozej, ale nie
    przypuszczalem, ze az tyle drozej (ok. 2,5 zl / 1 minute) wiec czuje sie
    wprowadzony w blad...

    Czy moge ubiegac sie o zwrot naleznosci za rozmowe przez bank?

    Pozdrawiam,
    N.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1