  • 11. Data: 2012-09-10 11:34:25
    Temat: Re: Odszkodowanie?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.09.2012 11:23, SQLwiel pisze:

    > Wyluzuj. Każdy amator, któremu się wydaje, że czegoś o czymś się
    > dowiedział natychmiast czuje się ekspertem, który w pierwszym punkcie
    > będzie udzielał rad w rodzaju "dozbieraj i kup lepszy, bo ja taki
    > widziałem".

    Może naucz się czytać, amatorze...

  • 12. Data: 2012-09-10 23:06:36
    Od: "Garg09" <g...@i...pl>

    wiadomości news:504db347$1@news.home.net.pl...

    > To to co dziamgoczesz o odszkodowania za jakieś "straty"?
    >
    > Jak pisałem: masz to, za co zapłaciłeś.

    Dziękuję Ci wujki Dobra Rada. A znasz bajkę o wężu ?

  • 13. Data: 2012-09-10 23:08:11
    Od: "Garg09" <g...@i...pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > dowiedział natychmiast czuje się ekspertem, który w pierwszym punkcie
    > będzie udzielał rad w rodzaju "dozbieraj i kup lepszy, bo ja taki

    Mój stary mawiał - debili nie sieją - a sami rosną. Koleś zamiast sensownie
    odpisać truje swoje pięć po pięć. Buduje swoje ego - widocznie w życiu to
    niedojda albo inny cieć :D

  • 14. Data: 2012-09-10 23:09:07
    Od: "Garg09" <g...@i...pl>

    wiadomości news:504db413$1@news.home.net.pl...

    > Może naucz się czytać, amatorze...

    A ty naucz się amatorszcyku za pinć złotych odpisywać na temat ....

  • 15. Data: 2012-09-11 01:48:15
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    Garg09 wrote:

> [...]
    > usług też super. Nagle coś walnęło. Poza tym, na potrzeby mojej firmy w
    > zupełności to wystarczało. To tak jakbyś proponował mi zakup porshe do

    Na tym właśnie polega problem z usługą w niskiej cenie, że działa tak
    samo, jak ta droższa, ale ewentualny problem jest usuwany dużo dłużej.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 16. Data: 2012-09-11 01:49:57
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    Garg09 wrote:

    > 2.8. Usługodawca zobowiązuje się do informowania o planowanych
    > przerwach
    > dostarczaniu usług z 24 godzinnym wyprzedzeniem.
    >
    > Nie było żadnego powiadomienia, wszystko padała powoli acz skutecznie.
    > Bogu dzieki udało się zrobić backup domen, folderów imap itd.

    Chyba przeoczyłeś: 6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody
    powstałe w wyniku działania sił wyższych niezależnych od Usługodawcy.

    Punkt o "planowanych przerwach" raczej nie ma tu zastosowania, bo mało
    prawdopodobne, żeby ktoś zaplanował kilkudniową przerwę.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 17. Data: 2012-09-11 01:51:20
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    qwerty wrote:

    > Sam regulamin to nie wszystko. Popatrz jak Ci przestanie działać
    > internet/telefon.

    Hosting nie jest usługa telekomunikacyjną.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 18. Data: 2012-09-11 08:21:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.09.2012 23:09, Garg09 pisze:

    > w wiadomości news:504db413$1@news.home.net.pl...

    > A ty naucz się amatorszcyku za pinć złotych odpisywać na temat ....

    Oho, projekcja!

    Przestań przerzucać swoje kompleksy na innych. I przestań próbować
    wyłudzać nienależne odszkodowania, tani naciągaczu!

    *plonk*

  • 19. Data: 2012-09-11 09:21:55
    Od: "Garg09" <g...@i...pl>

    wiadomości news:504ed871$1@news.home.net.pl...

    > Oho, projekcja!
    >
    > Przestań przerzucać swoje kompleksy na innych. I przestań próbować
    > wyłudzać nienależne odszkodowania, tani naciągaczu!
    >
    > *plonk*

    O matko, plonkiem przejąłem się tak, że chyba zamiast do roboty pójdę się
    upić! Ciekawe tylko czy pan Ława czy jak go tam zwą jest skłonny odszczekać
    insynuacje o naciąganiu i wyłudzaniu w świetle 212 kk. Jakby trafił na sobie
    podobnego pewno musiałby grzecznie odszczekiwać i jeszcze na papugę i
    przegraną sprawę szmal przeznaczyć. Ja tam inwektywami tego jegomościa się
    nie przejmuję, bo to tylko świadczy o poziomie jaki na codzień to indywiduum
    sobą reprezentujem, o kompleksach i słomie z butów nie wspominając.

  • 20. Data: 2012-09-12 13:02:50
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 09.09.2012 15:43, Konrad pisze:

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Jak mam w reregulaminie że internet będzie działać losowo raz w tygodniu
    > koło południa przez około 45 minut to też mam szukać przepisów ogólnych
    > o przestojach?
    Tzn niech bekapy robi czego sie da bo padnie i zaorają.