  • 21. Data: 2004-02-05 17:23:06
    Temat: Re: Odsetki (pilne!)
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

    > No Goliat nam nie powiedzial jakie to roszczenie. Opieramy sie na jego
    > twierdzeniu, ze wymagalnosc roszczenia nastapila wczesniej niz wniesienie
    > pozwu. Gdyby nam zdradzil o jakie roszczenie chodzi moznaby wtedy
    > stwierdzic, z duza doza pewnosci ze orzeczenie jest faktycznie
    > niezupelne.

    To jest wazne o jakie roszczenie chodzi? Jesli tak, to juz donosze. Chodzi o
    to, ze od grudnia 2000r. zaklad pracy przestal wyplacac wysluge lat, co wyszlo
    na jaw dopiero w 2003r. i w lipcu 2003r. zlozony zostal w tej sprawie pozew do
    sadu pracy. Efekt juz znamy, tzn. sad zasadzil w lutym 2004r. wyplacenie
    zaleglej wyslugi lat, ale z odsetkami dopiero od dnia zlozenia pozwu, tzn. od
    lipca 2003r., a nie od grudnia 2000r.

  • 22. Data: 2004-02-08 23:45:42
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > pozwu. Gdyby nam zdradzil o jakie roszczenie chodzi moznaby wtedy
    > stwierdzic, z duza doza pewnosci ze orzeczenie jest faktycznie

    No dobrze, ale sam napisales, ze Sad powinien zasadzic na korzysc pracownika
    nawet wtedy gdy pracownik nie zglasza roszczemia (chodzi o odsetki). Skoro tego
    nie robi to co to moze oznaczac?

  • 23. Data: 2004-02-09 22:40:27
    Od: Dan <l...@p...fm>

    > No dobrze, ale sam napisales, ze Sad powinien zasadzic na korzysc pracownika
    > nawet wtedy gdy pracownik nie zglasza roszczemia (chodzi o odsetki). Skoro tego
    > nie robi to co to moze oznaczac?

    Ze wyrok jest niezupelny. Oczywiscie ze w kazdym wypadku kiedy roszenie
    jest wymagalne wczesniej niz wniesienie pozwu (a wszystko wskazuje ze
    jest) to sad powinien zasadzic odsetki od daty jego wymagalnosci
    (niezaleznie czy pracownik zglaszal takie roszczenie czy nie)

    PS. Poinformuj (na priva) o tresci wyroku uzupelniajacego)!
    Dan.

  • 24. Data: 2004-02-26 17:59:30
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

    Dan, wyslalem Ci wiadomosc na Twoja skrzynke, nie wiem czy dotarla.

  • 25. Data: 2004-02-26 21:35:56
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

    > PS. Poinformuj (na priva) o tresci wyroku uzupelniajacego)!
    > Dan.
    Wyslalem wiadomosc na Twoj adres e-mail. Nie wiem czy dotarla.

  • 26. Data: 2004-02-28 18:55:14
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

    ,

  • 27. Data: 2004-02-28 23:56:54
    Od: Dan <l...@p...fm>

    In article <6...@n...onet.pl>,
    g...@p...onet.pl says...
    > Wyslalem wiadomosc na Twoj adres e-mail. Nie wiem czy dotarla.

    dotarla i odpisalem na priva.

    Dan.