eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdrzucenie sprzeciwu z powod brakow formalnych-mozliwe odwolanie? › Odrzucenie sprzeciwu z powod brakow formalnych-mozliwe odwolanie?
  • Data: 2008-11-23 23:47:47
    Temat: Odrzucenie sprzeciwu z powod brakow formalnych-mozliwe odwolanie?
    Od: Marek <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    sąd odrzucił mój sprzeciw od nakazu zapłaty z powodu braków formalnych. W
    uzasadnieniu sąd napisał, iż wezwanie do uzupelnienia braków formalnych
    było dwukrotnie awizowane, a następnie zwrócone. Problem z tym, iż nie
    pamiętam, abym dostał jakieś awizo, którego nie odebrałem.

    Czy jest możliwość odwałania od postanowienia sądu o odrzuceniu sprzeciwu?

    A moze można teraz napisać drugi sprzeciw? Prosze o poradę.

    Pozdrawiam i z góry dziękuje.

    Marek.