eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdrzucenie sprzeciwu z powod brakow formalnych-mozliwe odwolanie? › Re: Odrzucenie sprzeciwu z powod brakow formalnych-mozliwe odwolanie?
  • Data: 2008-11-27 18:36:25
    Temat: Re: Odrzucenie sprzeciwu z powod brakow formalnych-mozliwe odwolanie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Nov 2008, Tomek wrote:

    > Może wystarczy wniosek do TK?

    ...też proszę o prostsze pytania ;)

    > W końcu mamy sławny art. 2 konstytucji,
    > z którym wszytsko może być albo zgodne albo niezgodne :-)

    Na mój rozum łamie go np. istnienie immunitetu.
    Skoro immunitet jest potrzebny, to znaczy że *nie* mamy
    państwa prawa - w państwie prawa, nawet jeśli *urząd* podniósłby
    rękę na prawo, to inne *urzędy* (na końcu listy są dowódcy
    jednostek wojskowych, przypominam) by na to nie pozwoliły.
    Sprawiedliwość społeczna zaś nie pozwala na rozdawanie zbędnych
    przywilejów, ergo albo art.2 Konstytucji jest błędny albo
    jest łamany.

    pzdr, Gotfryd