  • 31. Data: 2007-11-29 21:33:52
    Temat: Re: Odpowiedzialność za śmierć instalatora
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "kojotte" <k...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:fin7c2$21r$1@mx1.internetia.pl...

    > Living Room, bez myślnika.
    >
    > Jotte ty ponoć w jakichś komisjach dyplomowych zasiadasz? Co to za
    > dyplomy wydajecie, ukończenia zaawansowanego kroju szycia ESKK?,

    Jeśli już poprawiasz innych, to pisz sam bez błędów.

    Pozdro -
    zenek

  • 32. Data: 2007-11-29 21:47:19
    Od: kojotte <k...@d...pl>

    zenek napisał:

    > Użytkownik "kojotte" <k...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli już poprawiasz innych, to pisz sam bez błędów.

    Oprócz kolegi jotte, nikogo poprawiał nie będę.
    Dziękuję za zwrócenie uwagi.
    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2007-11-30 06:55:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:bt1325-bl6.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Tylko jakieś zawirowanie tajności/czasoprzestrzeni spowodowało, że takie
    > urządzenia są powszechnie dostępne ;)

    ech andrzejku, jak zwykle niedoczytasz

  • 34. Data: 2007-11-30 06:59:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MT" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    >I kupic normalna wiertarke.

    a od kiedy monter kablowki sam sobie kupuje sprzet?
    chyba tylko wtedy kiedy jest osobna firma/podwykonawca a nie zwyklym etatowym
    pracownikiem

  • 35. Data: 2007-11-30 10:04:46
    Od: "Andrzej" <s...@i...the.space>

    Potwierdzam. Taki "przyrząd" nie nadaje się do niczego. Co najwyżej
    można nim sprawdzić, czy na przewodzie jest faza.

    Andrzej

  • 36. Data: 2007-11-30 10:19:38
    Od: "Andrzej" <s...@i...the.space>

    Mam ojca i brata, którzy od lat zajmują się instalacjami elektrycznymi.
    Obaj zawsze mnie poprawiali, kiedy mówiłem "kabel" zamiast "przewód" do
    czasu, kiedy pokazałem im napis na takim przewodzie. Stało tam jak wół
    KABEL.

    Andrzej

  • 37. Data: 2007-11-30 10:41:02
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 30 Nov 2007 11:19:38 +0100, Andrzej napisał(a):

> [...]
    > Obaj zawsze mnie poprawiali, kiedy mówiłem "kabel" zamiast "przewód" do
    > czasu, kiedy pokazałem im napis na takim przewodzie. Stało tam jak wół

    LOL :-)

    Może to była nazwa firmy ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 38. Data: 2007-11-30 11:08:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen napisał(a):

    > w wiadomości news:bt1325-bl6.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > ech andrzejku, jak zwykle niedoczytasz

    Specjalnie dla ciebie: to był złośliwy sarkazm wymierzony w słabo
    wyposażonego pseudo-fachowca.

  • 39. Data: 2007-11-30 11:10:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    William napisał(a):

    > Nie ma takiej ustawy / rozporządzenia ministra które by opisywało
    > przebieg instalacji. Istnieje norma PN która zaleca prowadzenie pod
    > kątem prostym itd., ale nie stanowi ona prawa. Istotniejsze jest IMHO
    > to, czy instalacja posiadała stosowne zabezpieczenia i czy ty zgodnie z
    > prawem dokonywałejś okresowych pomiarów ich sprawności.

    Masz na myśli wyłącznik różnicowo-prądowy? Obawiam się, że w budynku a
    1985 mogło czegoś takiego nie być. Gorzej - może w ogóle nie być
    możliwości zainstalowania czegoś takiego: bardzo często instalacja w
    takich budynkach była dwuprzewodowa (jeden kabelek podłączany do zera i
    uziemienia) i wtedy żopa...

  • 40. Data: 2007-11-30 11:52:58
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    I dowiedzieć, że uszkodziło się instalację ;-)
    JaC

    -----