  • 51. Data: 2007-12-03 20:50:35
    Temat: Re: Odpowiedzialność za śmierć instalatora
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Mon, 3 Dec 2007 21:05:26 +0100, przempo napisał(a):

    > taki drobny napis "made in china" na twojej drukarce BOSCH

    Mówiąc szczerze - nie widziałem jeszcze drukarki Bosch.
    A propo - skąd tka nagle w tym wątku wyskoczyłeś z ... drukarką?

    MSPANC

  • 52. Data: 2007-12-03 21:10:15
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > co to jest to "prawdopodobne odizolowanie galwaniczne"

    co w tym jest nie tak ?????????????????????

    zbyszek

  • 53. Data: 2007-12-03 21:35:55
    Od: "przempo" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Mówiąc szczerze - nie widziałem jeszcze drukarki Bosch.
    > A propo - skąd tka nagle w tym wątku wyskoczyłeś z ... drukarką?

    hehe - sam zgłupiałem i naprawdę przez chwile się zastanawiałem, czy
    Bosch produkuje wiertarki :), bo to wiertarkę miałem na mysli pisząc
    "drukarka" :)

    pozdrawiam

  • 54. Data: 2007-12-04 12:55:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    przempo wrote:

    > co to jest to "prawdopodobne odizolowanie galwaniczne"

    Jeśli słowo "galwaniczne" jest dla ciebie za trudne, to może wolisz tak:
    "prawdopodobnie odizolowane elektrycznie".

    > ps. zanim odpowiesz wpisz w google - galwanizernia

    Well?