  • Data: 2009-08-19 10:37:00
    Temat: Odpowiedzialnosc podpisujacego umowe w sklepie
    Od: "Bartess" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Opiszę taką oto sytuację:
    w sklepie o nazwie "Xxx" zakupiłem kilkoro drzwi do mieszkania wraz z
    montażem. Na zamówieniu oraz na umowie montażu w nagłówkach była firma
    "Yyy", na co szczególnie nie zwróciłem uwagi. Przy montażu ta firma "Yyy",
    która przyjechała wykonać tą usługę spartoliła robotę, usyfiła ściany itp.
    Teraz podczas rozmowy z tym gościem, z którym podpisywałem umowę i
    zamówienie twierdzi, że mam se dzwonić do tej formy, bo to nie on montował.
    Twierdzi, że on pracuje w Firmie "Xxx" a montaż wykonała inna firma "Yyy" i
    to niby z nią podpisałem umowę (na której tkwi JEGO przecież podpis). I tu
    moje pytanie: czy gość może wypierać się odpowiedzialności, mimo, że
    podpisał się na umowie w miejscu "podpis przedstawiciela/wykonawcy"? Jeżeli
    to jego odpowiedzialność, to pod "paragraf" i jakiego prawa to podchodzi?

    4280 (20090726) __________