  • Data: 2004-03-04 22:58:03
    Temat: Odp: wpis do hipoteki
    Od: "bubu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A konkretnie? Kto i w którym sądzie za 700 zł oferuje przyspieszenie
    > dokonania wpisu hipoteki? Jak już rzucasz oskarzenia bądź konsekwentny.
    > pamiętaj, że zarzut którego prawdziwości nie jesteś w stanie udowodnić
    > nic innego jak karalne oszczerstwo.

    Przetrzyj swoje okulary bo niedowidzisz !!!
    Nigdzie nie pisałem o 700 złotych tylko , że ma przyjść po godzinie 17,00
    i za dodatkową gratyfikację pan notariusz poświęcając swój prywatny czas
    zechce załatwić sprawę poza kolejnością.
    A ta gratyfikacja może wynosić nawet 700 złotych jak już tak chcesz.
    A może nie wiesz , że są też prywatne kancelarie notarialne i tymbardziej
    takie postępowanie jest legalne .
    Więc przestań bredzić coś o oszczerstwie .