    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: sąd grodzki dla nieletnich?
    Date: Sat, 30 Nov 2002 02:07:12 +0100

    Użytkownik Valentin0 <p...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as92e0$2pg$...@n...tpi.pl...

    > kara grzywny plus zakaz nabycia uprawnien do prowadznia pojazdow, + moze
    > jeszcze sad - w.gordzki (choc to dziwne ze nie wydz. d/s nieletnich )
    > skierowac wniosek do wydzialu rodiznnego i nieletniech o orzecznie
    kurateli
    > nad mlodocianym ( rodzice nie zapewnili nalezytej opieki)

    ja się nie dziwie ponieważ do zależy też od regionu i jego obciążenia w
    różnego rodzaju sprawach ale może również postąpić,że w zakresie kurateli
    czy nadzoru odp.rodziców oraz zakazu prowadzenia pojazdów /sąd rodzinny
    niekiedy zastosowuje kilka środków wychow. odn. nieletniego/ przesłać część
    sprawy do rodzinnego celem dalszego prowadzenia i orzeczenia środka ...
    no ale może czas pokaże jak się ta sprawa zakończyła,jeżeli zainteresowany
    problemem poinformuje grupe ...

    Sandra