    From: "NEW" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: posiadanie i moc dowodowa pustej lufki
    Date: Thu, 23 Sep 2004 17:10:53 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@bdv234.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik SDD <s...@t...wszechwiedza.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ciulr1$dhj$...@n...onet.pl...

    > A czy skladal jakies wyjasnienia ("znalazlem te lufke, spodobala mi sie
    > ona") ?

    Wyjasnil ze znalazl na ulicy.

    > Czy Sad wydal postanowienie o niezastosowaniu aresztu tymczasowego ?

    Wlasnie nie rozumiem o co chodzi. Bez tymczasowego areszt. powinien byc
    zwolniony jak sadze
    po 48 g. a nie 72.

    > Moze sugeruje dobrowolne poddanie sie karze i wyrok kary ograniczenia
    > wolnosci... - z takimi dowodami, nie sadze.

    W trybie wniosku do sadu o warunkowe umorzenie? (o ile pamietem jesli dowody
    sa niezbite)

    Jesli lufka z mikrosladami moze byc uznana za posiadanie to moga jednak nie
    umorzyc..
    Czy posiadanie ilosci sladowych na lufce moze byc relewantne?
    Czy na podstawie takiego dowodu sad poszlakowo moze skazac?

    pozdarwiam
    mdr