    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: pojde na dno finansowe:(
    Date: Thu, 27 Feb 2003 22:58:42 +0100

    Użytkownik alla <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3m0g6$a2g$...@a...news.tpi.pl...
    nie wiedzialam, ze
    > jako matka moge miec wglad do wyroku sadowego i w zwiazku z tym
    > przegapilismy termin apelacji.
    > Nie wiedzialm rowniez, ze moge byc pelnomocnikiem syna.

    fakt syn mógł odręcznie udzielić pełnomocnictwa w sprawie ...

    > Jak sadze pan sie nie zgodzil bo:
    > a) Komornik uznal wyrok sadu i okreslil alimenty po 150 zl miesiecznie od
    14
    > stycznia 2003

    komornik ma obowiązek egzekwowac zgodnie z orzeczeniem ...

    > b) Dostalam wezwanie do sadu, pewnie o sciagniecie ze mnie dla pana
    > nadplaconych alimentow od 6 listopada 2002

    hm byc może ... o zwrot nadpłaconej kwoty...

    > Jesli b) to prawda to zabule 1000 zlotych i pewnie odsetki ( zegnajcie
    moje
    > wymarzone studia)

    alimenty są raczej na syna czy się myle ?

    ale w tym samym dniu zloze pozew jako pelnomocnik mojego
    > syna o podwyzszenie alimentow.

    syn składa udzielajac ci pelnomocnictwa ...

    > Czy jeszcze mysle logicznie, czy juz zwariowalam.
    > Czy spotkaliscie sie w zyciu z taka sytuacja?

    oczywiście ...

    > Czy moge znalezc inne wyjscie, niz to ktore wymyslilam?
    nie ... tylko podwyższenie alimentów z powołaniem sie na ostatnia sprawę
    alimentacyjną ...jak będzie prowadził ten sam sędzia a prawdopodobnie tak to
    pod znakiem ? czy osiągniesz zamierzony cel...

    > I w jaki prawny sposob dobrac sie do 30 procent rekompensaty bylego pana,
    > teoretycznie nalezy mi sie, gdyz obnizone pobory pana od 1 lipca 1991 do
    28
    > czerwca 1992 rzutowaly na wysokosc alimentow.

    wnioskowac o to w pozwie o podwyższenie alimentów uzasadniając powyższym

    Sandra