  • Data: 2003-05-18 17:23:14
    Temat: Odp: podział majątku
    Od: "ava" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dziękuję za pomoc. adwokata już mam :)) ale ponieważ mam też przykre
    doświadczenia z prawnikami (samymi najlepszymi ;) ) troszkę próbuję
    sprawdzić to, co mi ów adwokat opowiada. czynię to na różne sposoby, także i
    tutaj. wbrew pozorom ludzie sporo wiedzą, bo odpowiadają tu często ci,
    którzy znają temat z autopsji (czy jako prawnicy czy jako ich klienci).
    naturalnie, grupa raczej nie wpłynie na moje decyzje, ale z pewnością może
    mnie nieco uspokoić, w myśl zasady wielokrotnego potwierdzenia. nie
    chciałabym po prostu kolejny raz utopić sporej kasy, opłacając prawnika,
    który ma świetną opinię, obiecuje mi gruszki na wierzbie, do chwili, kiedy
    mu nie dam pieniędzy, a potem olewa moją sprawę (oczywiście działając na
    tyle sprytnie, że nie mam nawet podstaw do wniesienia skargi). uważnie
    śledzę grupę od miesięcy i nie zauważyłam, by pojawiło się tak szczegółowe
    pytanie jak moje. ogólne zasady, o których rzeczywiście często pisano, znam,
    ale mnie raczej chodziło o tzw. "kruczki prawne", na które z pewnością będę
    narażona. niemniej i tak dziękuję za rozsądną radę, choć niestety nie
    całkiem o to mi chodziło. pozdrawiam serdecznie,

    ava

    Użytkownik t...@w...pl <t...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ba524n$2gl$...@a...news.tpi.pl...