    From: "Madab" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: omylkowo wyplacone wynagrodzenie dodatkowe
    Date: Tue, 15 Apr 2003 11:41:57 +0200

    Pieniądze wziąłeś myśląc, że są Twoje, tymbardziej, że to była premia!
    Skad miales wiedziec , ze Ci sie nie nalezy. Przeciez to pracodawca daje
    premie.

    Pracodawca najwyrazniej wie, ze racja jest po Twojej stronie, skoro chce
    odzyskac pieniadze sciągajac "na raty".
    W zasadzie bez Twojej zgody nie powinien tego robić.
    Jednak ma taka fizyczna mozliwosc i mozesz tylko sie sadzic z zakladem
    pracy.
    Sprawe raczej wygrasz.
    Co do postepowania Twojego zakladu pracy to nie tylko Twoj tak dziala,
    wiekszosc sciaga bez zgody pracownika nadplacone środki, mimo ze nie zawsze
    prawo byloby po ich stronie.
    takie zycie
    pzdrw
    Madab