  • Data: 2002-10-07 16:49:32
    Temat: Odp: który sąd??? Proszę o radę
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik * Wikuś * <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:anscph$heb$...@n...tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Do którego sądu w Warszawie mam złożyć papiery??
    >
    > Chcę założyć sprawę o alimenty -dla siebie, uczę się i chcę żeby ojciec
    > poczuł się trochę ojcem .

    sad miejsca zam .powoda art. 32k.p.c lub pozwanego art.27§ 1 k.p.c /
    przemienność/
    jeśli pozwany nie ma miejsca zamieszkania w kraju powództwo należy wytoczyć
    zgodnie z miejscem zam. powoda art.42 k.p.c
    gdzie jest wygodniej ...wybór sądu należy do strony powodowej jesli pozwany
    zam. w Polsce

    Sandra.