  • Data: 2007-04-16 16:14:29
    Temat: Odp: czynsz + media , kto ma placic ?
    Od: "[Nikon]" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik witek <w...@g...pl.invalid> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:

    > Na jakiej podstawie XXX mieszka w mieszkaniu YYY?

    na podstawie umowy pisemnej , ktora mowi ze po zaplacie okreslonej kwoty
    glowny najemca przepisuje mieszkanie na lokatora ...
    wplata byla , glowny najemca zniknol ...

    > Generalnie za czynsz odpowiadają solidarnie tam mieszkający bez względu na
    > właściciela mieszkania i tu sąd ma rację

    wnioskuje wiec ze jesli w mieszkaniu przebywal wylacznie sam YYY , to glowny
    najemca nie
    musi placic zaleglosci ?

    PS.dziwi mnie troszke dlaczego "wlasciciel" mieszkania nie jest obciazony
    kosztami , przynajmniej w polowie
    przeciez to na niego faktura przychodzila , powinien byc rowniez zobowiazany
    do splaty ..

    Nikon