  • Data: 2003-07-02 08:46:25
    Temat: Odp: co sie dzieje z moja wlasnoscia?- mieszkanie
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie też interesuje ten problem-co sie dzieje z prawem własności lokali
    mieszkalnych w blokach ( kamienicach ) w przypadku konieczności ich
    wyburzenia z powodu złego stanu technicznego.
    Przecież okres trwałośći budownictwo wielkopłytowego obliczony jest dajmy na
    to na 40 lat i kto i jak zrekompensuje właścicielom mieszkań utratę ich?
    Ulotne to prawo własności lokali mieszkalnych....:(
    -R.