    From: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: chamstwo i złodziejstwo w ING
    Date: Tue, 8 Jul 2003 15:54:21 +0200
    Sender: n...@p...onet.pl@pc165.rzeszow.sdi.tpnet.pl

    > Grudzie ni 2001 &middot;płace 20 000
    > Grudzień 2001- marzec 2002 czekam na rozliczenie, koniec marca pokrętne
    > niejasne, ale jest.
    No jakie to rozlicznie?/ Potwierdzili że spłaciłeś kredyt nr ....wpłacając
    dnia ....i saldo jest 0? TAki mniej więcej dokument masz?? Jeśli tak-to oni
    wekslem nie mogą sie posługiwać! Zobowiązanie z weksla jest co prawda
    abstrakcyjne, ale podstawa do wypełnienia weksla jakaś być musi-tzn. ze
    zobowiazanie musi istnieć. No i do weksla deklaracja jest dołączona, która
    precyzuje kiedy weksel in blanco może zostać wypełniony.
    > Sierpień- oddaje sprawę do sądu ( żeby nie mówili, że tylko na grupie
    > pyskuje)
    > Grudzień 2002 rozprawa
    >
    > Styczeń 2003 druga
    > Luty 2003 odczytanie wyroku wygrywam bank ma oddać niesłusznie naliczone
    > odsetki
    Egzekwować wyrok-to ze bank przeciwko tobie ma nakaz zapłaty-to nic nie
    szkodzi, jeśli oni apelacji od tego wyroku nie wniosą i uprawomocni się
    wyrok to do egzekucji.

    > Czerwiec 2003 dostaje nakaz płatniczy od ING BANK ŚLĄSKI na sumę 11600 zł
    > poparty grozi bom wypełnienia weksla i postępowaniem komorniczym.( weksel
    > zabezpieczający kredyt który jak mi powiedziano w ING został
    > zniszczony po spłaceniu należność) nakaz jako podstawę roszczenia
    > powołuje się na kredyt od którego sprawa się zaczęła żeby było
    > ciekawiej saldo kredytu wynoś na dziś 0,00 i jest zamknięty
    dane
    > uzyskane w oddzielę ING )
    A tego co tu piszesz-to po prostu nie rozumiem...co za nakaz płatniczy?
    Jeśli masz na myśli wezwanie do zapłaty wystosowane przez bank-to pisemnie
    listem poleconym ) odpowiedz, że nie ma podstaw do wypełnienia weksla-bo
    zabezpieczał on twoje zobowiązanie z tytułu poręczenia kredytu nr ....,
    który w dniu.... spłaciłeś w całości i masz na to dowód w postaci........
    Jeśli kredyt spłaciłeś i masz na to dowód to nie mogę cię z weksla pozywać.
    A jeśli do sądu sprawę wnoszą to orginał weksla musza załączyć i deklarację
    wekslową i umowę poręczenia.
    - nie ma sie co przejmować, ale warto by żeby sprawa była-weź wtedy adwokata
    i koszty zastępstwa będą płacić, to ich rozumu i porzadku w papierach
    nauczy, a sprawa do wygrania jak najbardziej.
    A na przyszłość: nie załatwiać takich spraw ustnie- pisać i żądać odpowiedzi
    pisemnej, przechowywać dowodu zapłaty, żądać zwrotu weksla i potwierdzenia,
    że zobowiązanie spłaciłeś i saldo jest 0.