  • Data: 2003-07-24 20:24:45
    Temat: Odp: Wyprzedzanie ??!! Ważne
    Od: "Tomasz" <q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa <a...@l...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bfpb2e$pui$...@a...news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Tomasz" <q...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Za ile kupiłeś prawo jazdy?
    >
    > I co to jest 'przekroczenie'?

    nie wiem czy to sie nazywa kupienie czy jak- u instruktora zaplacilem za
    kurs gdzies 500 zloty, nie pamietam dokladnie, pozniej badanie lekarskie 50,
    nastepnie po zdaniu egzaminu (za pierwszym podejsciem) 70 zloty tam w
    siecibie i chyba tyle- moze cos pominolem, ale koszty mniej wiecej takie. i
    pozniej wybralem prawko w urzedzie.

    co to jest przekroczenie? sprawdz w słowniku :)

    pozdrawiam