  • Data: 2003-07-24 20:18:31
    Temat: Odp: Wyprzedzanie ??!! Ważne
    Od: "Tomasz" <q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ha- dzieki za wiadomosci,ale rozmawialem instruktorem jazdy i powiedzial "ze
    jak masz przerywana, to mozesz wyprzedzac- bez wzgledu czy na wzniesieniu
    czy nie- przerywana- mozesz wyprzedzac". takze nie popelnilem wykroczenia, a
    pajacowaty policjant ktory dal mi mandat jest skonczonym blaznem, bo mowil
    ze tam byl znak P6 i nie mozna wyprzedzac- a wlasnei ze mozna. kretyn

    Panie Tomasz Stawarz- powiedz no jakie to dwa przekroczenia popełniłem-
    napisz prosze, nie bede zgadywal, bo juz wiem, ze prawo jest po mojej
    stronie.

    tomek