    From: "sd_soft" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Uszkodzenie komputera od pioruna - kto za to odpowiada ??
    Date: Sat, 9 Aug 2003 10:57:59 +0200

    > Ale jest jakaś umowa?

    Nie ma zadnej umowy - dostala tylo regulamin
    i formularz rejestracyjny z parametrami konfiguracyjnymi dla komputera.
    (na ktorej notabene jest cena instalacji)

    > Czy ktoś widział ten stary, czy ona tylko tak mówi?

    Nikt z nas nie widzial, ale przyjmijmy ze jest tak jak mówi.

    > Niech straszy. Jeśli podpisała, że adminitrator nie ponosi
    > odpowiedzialności - to nie ponosi.

    Sek w tym ze ona tylko dostala ten regulamin - nie podpisywala sie na nim,
    podpisala sie na formularzu rejestracyjnym...
    ... tak dla scislosci.

    Pozdrawiam,
    Sz.