  • Data: 2002-12-26 01:39:23
    Temat: Odp: Sasiedzie
    Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...wikings.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aucu6h$8e8$...@a...dialog.net.pl...

    > Podkreslam
    > zycia
    >
    > ale jednak robisz ...

    Przeczytaj jeszcze raz sens tych zdan. Gdzie jest napisane, ze nie mozna
    sluchac glosno muzyki ? on nie napisal, ze slucha glosno w godzinach "nocnej
    ciszy"

    "Otorz mam mam taki problem. jestem mloda osoba ktora od czasu do czasu lubi
    posluchac glosniej muzyki ( nie mam zamiaru kupowac sluchawek ). Podkreslam
    ze od czasu do czasu poniewaz nie robie tego czesto aby nie uprzykzac zycia
    sasiadom. "

    Przeczytaj jeszcze raz calego posta.... Tomek zasugerowal, ze slucha muzyki
    sporadycznie (glosno), a sasiedzi go podali o glosne sluchanie w godzinach
    "ciszy nocnej"

    pzdr