  • Data: 2002-12-26 11:05:41
    Temat: Re: Sasiedzie
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeczytaj jeszcze raz calego posta.... Tomek zasugerowal, ze slucha
    muzyki
    > sporadycznie (glosno), a sasiedzi go podali o glosne sluchanie w godzinach
    > "ciszy nocnej"

    jesli chodzi o scislosc Tomek podal:
    "policja oskarzyla mnie o notoryczne zaklucanie
    ciszy i spokoju w poznych godzinach popoludniowych i nocnych na podst
    Art.51.[...]"

    ten przepis kodeksu wykroczen nie dotyczy tylko ciszy nocnej, zreszta
    zacytowany juz zostal przez Tomka - powinien rozwiac watpliwosci.

    ssj5
    Tomku, to ze facet 'przyczepil sie do tylko ciebie/a nie do innych osob,
    ktore rowniez podobnego sprzetu uzywaja/ - to mozna powiedziec , ze masz
    pecha i tyle.moze inna muzyke lubicie? w kazdym badz razie zapewne
    nie wygrasz z nim idac na "udry";-)))