  • Data: 2002-11-17 21:48:22
    Temat: Odp: Rozwod, mieszkanie, podzial
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Seb. <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ar6oie$bkk$...@n...tpi.pl...
    > Czy mieszkanie jest nasza wspolna wlasnoscia i podlega normalnemu
    podzialowi
    > 50/50?

    Ponadto już wcześniej pisałam odn. wspólnej własności, o interesach w tej
    sprawie dzieci ( sąd szczególnie bierze pod uwagę/. ;-) by wydać orzeczenie
    na grupie dyskusyjnej należałoby zebrać cały materiał dowodowy w sprawie :-)
    wysłuchać dwóch stron , zbadać dokładnie materiał dowodowy i wydać werdykt
    :-) więc nie sugerowałabym się do końca ile ,co mi się należy ale
    przeanalizowałabym wszystkie aspekty sprawy ...

    Sandra