  • Data: 2003-03-23 07:35:11
    Temat: Odp: Rozdzielnośc majątkowa - WAŻNE!!
    Od: "Ola" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sandra <J...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5imdq$4a7$...@a...dialog.net.pl...

    > Użytkownik Ola <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b5hpb8$5p0$...@n...news.tpi.pl...
    > wiec żona powinna doprowadzić do tego by go z tego wyleczyć, znam sądowy
    > przypadek gdzie zobowiazano męza do leczenia z tego nałogu na oddziale
    > psychiatrycznym ...jest takowy wiec można byłoby sie pokusić na leczenie
    > ,które nie jest leczeniem długim ale skutecznym ...mozna to zrobic bez
    > rozgłosu sądowego wystarczy sie zglosic do odpowiedniego lekarza majac na
    > celu otrzymanie skierowania na oddział ...

    On już jest na oddziale, ale wiadomo, nie ma 100% pewności, że wyjdzie z
    tego nałogu ( jak każdego innego )

    > Pracują nad swoim małżeństwem, nie myślą o rozwodzie, separacji,
    >
    > zniesienie wspolnosci majatkowej nie wyleczy męza z nałogu...

    Ale zabezpieczy interesy żony, przynajmniej tak nam sie wydawało :( , koleś
    na razie przegrywał swoje pieniądze, ale stracił pracę i boimy się, że teraz
    dopiero popadnie w długi...

    > I teraz pytanie : Czy
    >
    > nie
    >
    > Notariusz powiedział im, że jeśli
    >
    > i owszem działa ale nie w kazdym przypadku ...wiele razy pisałam o
    urzedach
    > takich jak US,ZUS czy komornicy ,którzy sprawdzą dokładnie stan rzeczy
    > ,kiedy i co ...

    W jakim przypadku nei działa???

    > a jeśli nie poinformuje to akt nie ma mocy prawnej. Boimy się, że
    > nie
    > żonę
    >
    > zniesienie wspólnosci z datą wsteczną lecz nie od wszystkich długów ją
    > zwolni ...

    Nie chodzi o datę wsteczną, na razie sa na czysto... Najgorsze jest to, że
    on raczej nei będzie pożyczał w instytucjach, które zadadzą sobie trud żeby
    sprawdzić jego sytuację prawną, w lombardzie albo Providencie nie będą sobie
    zawracali tym głowy

    Kurcze, to ja juz nie wiem co robić.