    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Pytanie O alimenty alimenty!
    Date: Sun, 12 Jan 2003 02:33:46 +0100

    Użytkownik Deffendi <d...@a...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avqcrs$5o4$...@f...acn.pl...
    > świetle

    > Czyli jednak ten człowiek jest bezkarny?

    w tym temacie jestem innego zdania i jestem zgodna co do nowych
    przepisów...
    nie mam na mysli oczywiście notorycznych śmierdzących leni migajacych sie od
    alimentacji ale gro mężczyzn ,którzy mieli z tytułu zawzietości kobiety
    wiele problemów z mozliwościa dogodzenia zawistnej kobiecie, pozwy w sądach
    niekiedy odn. tej samej osoby wpływały w ciagu 2-3 miesiecy , i mimo ,ze
    jestem kobietą stwierdzam ,ze kobiety są bardzo zawzięte w tej materii
    niekiedy przez to ,ze same nie potrafiły utrzymac związku odgrywały się pod
    płaszczykiem dziecka a teraz sytuacja, czasy sie zmieniły i fundusz płaci
    tej najbardziej potrzebującej... a tym samym mężczyźni nie muszą odsiadywać
    niekiedy wyroków za te zobowiązania w chwili kiedy nie moga płacić bo sami
    żyją w nędzy ...na rynku pracy jest trudna sytuacja , wielu ją traci a ten
    przepis odn. funduszu niektórych wspomaga ...

    zaznaczam ,ze moje zdanie nie odn. się do sytuacji tej Pani...
    zanim zaczniesz mnie oceniac to pomyśl ilu mężczyzn jest pozbywanych
    domów,które sami wybudowali ,zakupili, to przeważnie kobiety zostaja na
    mieszkaniu no bo przecież dzieci...taki traci dom a i alimenty są niekiedy
    wygórowane co do potrzeb ,nawet tu na grupie padaja pytania ile moge dostać
    przy dochodach takich a takich o czym to świadczy?

    Sandra