  • Data: 2011-02-27 01:23:41
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-25 08:08, Misiek pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Ława"<a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:ik5gnl$3nj$1@inews.gazeta.pl...

    > Bzdura.
    > Alkohol jest towarem dozwolonym w handlu. I co? Nie ma bimbrowni?
    > Nielegalnej dystrybucji alkoholu?

    U mnie skup z bimbrowni jest pod sklepem spożywczym i przychodnią
    lekarską-osiedlową na Sadybie. Chłop udaje, że sprzedaje jakieś kwiatki
    po złotówce, a tak naprawdę to sprzedaje jakąś wódkę i może jeszcze coś.
    Trzyma ją pod tobołkami w dostawczym, ale dosyć eleganckim samochodzie.
    Widziałam jak sprzedawał takiemu jednemu pijakowi z mojego bloku. Po
    jakimś czasie pstryknęłam fotkę tego samochodziku i jego tablice
    rejestracyjne. Na komisariat to mie ma co tego zgłaszać, bo przecież ten
    chłop ma obstawę i przyzwolenie z komisariatu.
    A pod sklepem spożywczym pełno śmierdzących mend.

    --
    animka