  • Data: 2002-12-25 18:35:39
    Temat: Odp: Podwyższenie alimentów pod nieobecność
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jp <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aucmic$dcm$...@n...onet.pl...
    > Po kilku miesiącach nieobecności powróciłem do Polski i ze zdziwieniem

    :-)

    > stwierdziłem, że zostały mi znacznie podwyższone alimenty.

    powołano się pewnie w powództwie o podwyższenie alimentów,że pozwany
    przebywa za granicą w Polsce wynajmuje mieszkanie i ups:-)

    Dodam, że jestem
    > bezrobotny a moje jedyne źródło utrzymania to czynsz z wynajmowanego

    sąd nie jest jasnowidzący:-) doręczał wezwanie nieskutecznie ...może nawet
    ktoś poinformował,że jest osoba za granicą a to potwierdziło wiarygodność
    pozwu i zapadł wz

    > mieszkania (2-gie mieszkanie).
    > 1. Jak powinienem się zachować w związku z podwyższeniem alimentów?

    jedynie można wnieść o obniżenie alimentów i wykazać swoją sytuacje
    materialną i majątkową...

    > 2. Czy sąd może mi sugerować sprzedaż 2-giego mieszkania?

    a dlaczego nie ? do biednych nie należysz skoro stać cię na wynajmowanie
    mieszkania...

    objedzona Sandra :P