  • Data: 2002-06-17 15:27:44
    Temat: Odp: Oplaty za gwarancyjny obowiazkowy przeglad roweru
    Od: "Janusz Z" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pociesz sie ,ze 2 lata temu kupilem opla (auto) i tez za przeglad
    gwarancyjny pobieraja oplate w wysokosci 650zl(gdyby cos bylo uszkodzone to
    jeszcze by doliczyli za czesci ) takie to czasy ze gwarant gwarantuje ,a
    klient placi bo nie czyta warunków zakupu pozdrawiam Janusz
    Użytkownik Stefan Kapec (polbut) <p...@o...pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:f...@4...com..
    .