  • Data: 2003-09-13 19:28:49
    Temat: Odp: Odp: minister
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:P...@k...por
    tezjan.zabrze.pl...

    > Raczej mnie interesuje, do czego ci ów "kierownik zakładu"
    > potrzebny :)
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    Oh, Leszek sie do mnie zwocil, czy bym nie chcial do niego pojsc na bez teki
    i tak sie zaczalem interesowac ;)

    A na powaznie: to pisze niby naukowy artykul o rzecznikach (glownie
    powiatowym rzeczniku konsumenta)
    i tak sie zastanawiam, uzylem przykladu ministra bo jest czytelniejszy, ale
    rozwazam RPO, bo porownuje RPO i rzecznika powiatowego..
    Swoja droga, spotkales sie moze kiedys Godfrydzie z jakims ciekawym
    artukulem teortycznym zachaczajacym o te kwestie ..tzn. problemy prawnego
    usytuowania organow ktore sa problematyczne (no RPO moze nie jest..)
    E..przez ten artykul to nie moge sie wyslowic, tzn. wypisac.

    Dziekuje Ci bardzo
    pozdrawiam
    Mateusz