  • Data: 2003-01-10 21:17:43
    Temat: Odp: Odp: 11 letnie dziecko w sądzie
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Galadriela <b...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avnbad$9qj$...@n...gazeta.pl...
    > Sandra <d...@w...pl> napisał(a):
    > Dzięki za odpowiedź, jesteś niezawodna.
    > Wyjaśniam: postępowanie z wniosku ojca o kontakty, dziecko "wywinęło"
    bycie
    > uczestnikiem postępowania.

    co rozumiesz pod pojęciem " wywinęło" w ustaleniu kontaktów

    Nic o procesie nie wie, uważam mieszanie go do
    > konfliktu sądowego między rodzicami za niewskazane.

    to nie jest konflikt między rodzicami bezpośrednio sprawa dot. dziecka...

    Zamiast dopuścić badanie
    > w RODK sąd na pierwszą rozprawę -

    rozumiem,że badania zlecono?

    zanim mogę przedstawić negatywną oinie
    > psychologa

    skąd ta pewność,że będą negatywne?

    zarówno o kontaktach bez spełneinia pewnych warunków, jak i o
    > stawaniu przed sądem -

    j.w skąd ta pewność ? wynikałoby z inf.,że psycholog przed sporządzeniem
    opinii już cię o niej poinformował/co jest niedopuszczalne/

    wzywa go ze mną na rozprawę.
    > Dalej uważasz za wskazane ujęcie i doprowadzenie?

    :-) musiałabym widzieć akta co skłoniło sędziego do wydania takiego
    zarządzenia

    Sandra