  • Data: 2003-02-05 23:36:06
    Temat: Odp: Małzeństwo,spadek,podatek
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b1s1nk$75a$...@a...news.tpi.pl...
    > gdybyc czasem cos poza numerkiem artykulu podala.
    > Ja uwazam, ze wedle paragrafu 2. ww. art. Kodeksu rodzinnego renta zony
    nie
    > powinna podlegac egzekucji.

    oczywiście masz racje co do § 2 w.w odn. majątku odrębnego ale ???
    małżonstwo to ma jeszcze majątek wspolny ...

    cd. a majątek wspólny to majątek / żony i męża / rodzi pewne zobowiązania a
    renta wchodzi w skład majątku wspólnego art.32 §2 pkt.1 hm a ordynacja
    podatkowa art.26
    stąd wniosek ,że oczywiście nie będzie egzekwowana należność z majątku
    odrębnego jednak wspólność majątkowa małżonków w sklad ,którego wchodzi
    również renta nie bedzie zwolniona od długo wobec państwa ...

    Sandra