  • Data: 2003-08-13 17:17:38
    Temat: Odp: Majatek prywatny a majatek firmy
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam <z...@t...podam> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bhagsh$q2a$...@n...news.tpi.pl...
    > byc
    > szmalu.
    >
    > Mialem na mysli aplikacje, ktore sa zarowno do zastosowan domowych, jak i
    > komercyjnych i kosztuja w obu przypadkach tyle samo (Word, Windows, etc.)

    Nadal mam watpliwosci. Licencja okresla uzytkownika. A dla US tam gdzie "
    masz dac " to osoba fizyczna i firma stanowia jednosc. Natomiast jezeli oni
    maja dac to juz niestety nie. Wide przepisy dotyczace rozliczania strat.
    Strate mozna pokryc jedynie dochodami ze zrodla w ktorym powstala. Natomiast
    dochod ze wszystkich zrodel jest liczony lacznie. Z tym tez najwyzszy czas
    cos zrobic. Niezbyt dawno US kwestionowaly uzytkowanie darmowego LINUXA
    liczac cene proporcjonalnie do Windows. Prawde mowiac nie widze sensownego
    rozwiazania tego problemu a przeciez nikt nie chce placic dwa razy za to
    samo. Chyba ze przeinstalowac program i w trakcie reinstalacji zamiast np.
    Jan Kowalski, wpisac Tuti Fruti Jan Kowalski . Dowod zaplaty masz wiec nie
    powinno byc wiekszych problemow o ile nie beda siegac zbyt gleboko.
    w rejestrze

    --
    " złodziej podatków "

    nie kradnij, rząd nie toleruje konkurencji