  • Data: 2003-04-18 08:37:15
    Temat: Odp: "Lojalka" dla pracodawcy
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedy odchodzilam z poprzedniego miejsca pracy i zakomunikowalam to
    pracodawcy, tez proponowal mi np. roczny staz w Nowym Jorku (zwazajac na to
    ze mam 11 m-czne dziecko to raczej wiedzial ze sie nie zdecyduje :)),
    szkolenia i podwyzke, itp. Nie dalam sie skusic. Wlasnie ze wzgledu na to,
    ze moja kolezanka zostala zwolniona 3 m-ce po tym, jak chciala przejsc do
    innego dzialu.
    Moim zdaniem nie mozesz sie w zaden sposob zabezpieczyc. Pracodawca moze Ci
    wypowiedziec umowe uzasadniajac to slabymi wynikami finansowymi firmy,
    redukcja etatow itp. A potem zostaje Ci tylko sad pracy .

    Aska