  • Data: 2003-06-30 09:32:53
    Temat: Odp: Konwencja Nowojorska?-POMÓŻcie!
    Od: "Sandra" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adamo <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bdosub$1lng$...@n...ipartners.pl...
    > Czesc!
    >
    > Fajnie ,że odpowiedziałas :o) Mam już wyrok , wszystko sądownie w Polsce
    > jest zalatwione ,

    sam wyrok w polsce nie wystarczy

    tylko chodzi o dorwanie gościa za granicą , bo w Polsce
    > przebywa sporadycznie.

    nalezy zwrocic sie do sądu rodzinnego o pomoc w opracowaniu takiego wniosku
    zgodnie z wydanym rozporzadzeniem z r.65

    > Niewiem, jak to sie zalatwia za granicą ,Komornik działał już w Polsce i
    nie
    > może wyegzekwowac
    > alimentów , jedyne wyjście to jego zamieszkanie w Niemczech ,gdyż tam
    > przebywa.
    > Tylko niewiem jak sie za to zabrac?

    j.w nalezy zwrócic sie do sadu rodzinnego " o pomoc w sporządzeniu wniosku
    dot. dochodzenia roszczen alimentacyjnych w drodze pomocy sądowej " ... doł.
    tyt. wykonawczy podajac dokładnie adres pozwanego ,uzasadnic wniosek

    Sandra