eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHipermarket a drobny kupujacy - POTRZEBNA POMOC PROSZE !!!Odp: Hipermarket a drobny kupujacy - POTRZEBNA POMOC PROSZE !!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl
    !newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Hipermarket a drobny kupujacy - POTRZEBNA POMOC PROSZE !!!
    Date: Tue, 4 Nov 2003 11:21:50 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 65
    Message-ID: <bo8jk4$npe$5@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <3...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: pr169.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1067962825 24366 217.99.71.169 (4 Nov 2003 16:20:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Nov 2003 16:20:25 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2314.1300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:174323
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik Bartek <t...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...home.net.pl...
    > Witam
    >
    > Bardzo prosze o pomoc, Hipermarket atakuje mnie, kto ma racje ??
    >
    > Oto krótka historia:
    >
    > Zakupilem dzisiaj notebooka w jednym z hipermarketów.
    > Po odejsciu od kasy Pani w BOK poinformowala mnie, zebym z podbiciem
    > gwarancji zaczekal
    > gdyz mam czas (7 dni) na sprawdzenie sprzetu.
    > Jesli cos bedzie nie tak w ciagu tego czasu moge oddac i od razu wymienia
    mi
    > na nowy.
    > No i stalo sie.
    > W domu okazalo sie ze notebook ma wypalonego pixela na matrycy (sam
    srodek).
    > Wracam wiec (po 2-3 godz. od zakupu) do sklepu, Pan w BOK-u dzwoni do
    > kierownika, OK mozemy wymienic sprzet.
    > Pan wystawil korekte faktury - anulujac zakup.
    > Jako ze czlowiek z BOK-u nie umial stwierdzic czy mój nowy nabytek jest
    > kompletny (instrukcje, plyty, kable itd.),
    > poprosil mnie o podejscie po nowy komputer. Przeszedlem przez kase wraz z
    > nowym paragonem (teoretycznie juz na nowy sprzet).
    > Otworzylismy pudelko i ... (tu moje wielkie zdziwienie) okazuje sie ze w
    > nowym komplecie znajduje sie dodatkowy komplet plyt -
    > Windows Recovery Disk (czy jakos tak).
    > No i zaczelo sie, czlowiek z BOK zadzwonil do kierownika, który
    stwierdzil,
    > ze w takim razie nie moga wymienic mi towaru na nowy.
    > Plyta ta jest dedykowana dokladnie temu modelowi notebooka i nic nie moga
    > zrobic.
    > Mówi mi, ze moglem sprawdzic czy w pudelku jest caly komplet akcesoriów
    > zaraz po zakupie w BOK itd. , ze pewnie przyjade do domu
    > i napewno znajdzie sie.
    > Jesli nie znajde to moge zapomniec o wymianie komputera.
    >
    > Dobrzy ludzie pomózcie, co ja mam teraz zrobic.
    > Tyle zbieralem na ten sprzet tyle wyzeczen calej rodziny.
    >
    > Czy oni maja racje ?
    > Czy naprawde z góry jestem na straconej pozycji ?
    > Czy oni mieli prawo sprzedac mi niekompletny sprzet - niezgodny z lista
    > akcesoriów w instrukcji ?
    > Czy to nie oni powinni odpowiadac za to wszystko ?
    >
    > Poradzcie prosze, nie mam do kogo skierowac sie z tym.
    > Dziekuje za wszelkie sugestie.
    >
    > Rozzalony Bartek

    Naiwność i bezmyślność ludzka nie mają granic. Nie gniewaj się, ale jak
    można kupić coś za kilka tysięcy i nie sprawdzić na miejscu czy to w ogóle
    działa.
    Moim skromnym zdaniem masz " przechlapane ". Oby było inaczej.

    --
    " złodziej podatków "

    nie kradnij, rząd nie toleruje konkurencji



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1