  • Data: 2005-05-29 22:35:57
    Temat: Odp: DLUG PO MATCE
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ROBERT <r...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:d74v37$4jr$...@o...futuro.pl...

    jesli już o dlugach piszemy to chcialem sie dowiedziec czy moge miec jakies
    nieprzyjemnosci
    po smierci ojca , ktory narobil sobie dlugi w ostatnim roku (wiem
    nieoficjalnie)
    bo oficjalnie nic o tym nie wiem z tego powodu iz nie utrzymuje z nim
    kontaktu przez conajmniej dwa lata !

    odnosnie kredytow to troszke wiem i licze na to ze nikt sie do mnie nie
    przyczepi jesli
    staruszek miał ubezpieczenie na wypadek smierci !a jesli nie mial
    ubezpieczenia ?!
    bede mial problem z wierzycielami ojca?

    Nikon