    From: "Marek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Czy nadal mogę być prawnikiem???
    Date: Tue, 10 Feb 2004 09:58:54 +0100

    Z tych nielicznych informacji jakie podałaś wynika, że ponosisz winę za
    wypadek. To jednak nie dyskwalifikuje możliwości uzyskania umorzenia
    warunkowego. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, m.in. i taką, że po 2 latach
    w Twoich "papierach" nie pozostanie po tym żaden ślad. O zastosowaniu tego
    sposobu zakończenia decyduje po pierwsze prokurator, który musi na Twój
    wniosek przystać, po drugie sąd, gdyż to on decyduje ostatecznie. Istotnym
    warunkiem jest, byś przyznała sie do winy, dotychczasowa niekaralność oraz
    to, żeby sprawa nie budziła żadnych wątpliwości. Sąd oczywiście może wobec
    Ciebie zastosować także środki karne np. zakaz prowadzenia pojazdów.
    M.