  • Data: 2005-04-17 11:20:45
    Temat: Odp: Biblioteka Uczelniana
    Od: "Z.J." <r...@f...nl> szukaj wiadomości tego autora

    Oddałem po 3 miesiącach. Ale i tak uważam , że niesłusznie liczą te opłaty w
    takiej wysokości .

    Jeżeli biblioteka ma prawo do ustalenia takich opłat .. czy to znaczy , że
    mogą sobie ustalić 100 zł za każdy dzień przetrzymania .. a ja grzecznie
    muszę zapłacić ???

    To jest wyciąganie pieniędzy .. przecież mogliby wysyłać upomnienia na koszt
    wypożyczającego .. taniej .. a efekt ten sam ,, poprostu każdy może o czymś
    zapomnieć.

    Użytkownik KrzysiekPP <k...@S...op.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:M...@n...task.gda.pl.
    ..