  • 1. Data: 2006-08-04 12:48:19
    Temat: Odnosnie systemu prawnego...
    Od: m...@i...pl

    Normalnie mi rece opadaja. Wdalem sie w polemike z osoba, kóra
    mniema, ze jest "fachura" w dziedzinie prawa...A sprawa wyglada tak:
    jest sobie nakaz zaplty, ma klauzule....tymczasem dluznik sie uchyla
    od spelniania, komornik umarza postepowanie egzekucyjne. I moja
    uwielbiana przeciwniczka twierdzi, ze mozna (SIC!!!) wniesc ponowne
    poództwo-tym razem na podstawie raz juz wydanego nakazu...oczywiscie
    pojecie "powagi rzeczy osadzonej" nie istnieje dla niej.... Zatem
    pytanie : jak nazwac taka osobe? Kretynka? Blondynka? ...no
    epitetów mi brak.

  • 2. Data: 2006-08-04 12:56:19
    Temat: Re: Odnosnie systemu prawnego...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@i...pl napisał(a):

> [...]
    > pojecie "powagi rzeczy osadzonej" nie istnieje dla niej.... Zatem
    > pytanie : jak nazwac taka osobe? Kretynka? Blondynka? ...no

    Myślę że sie nie rozumiecie. Pewnie jej chodziło o to że można ponownie
    wszcząć egzekucję.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-08-04 16:15:30
    Od: m...@i...pl

    Johnson napisał(a):

    > Myślę że sie nie rozumiecie. Pewnie jej chodziło o to że można ponownie
    > wszcząć egzekucję.
    >

    > --
    > @ Johnson

    Nie nie mój Kolego...cytować jej nie będę, ale ona serio tak
    myśli.

  • 4. Data: 2006-08-05 17:50:22
    Od: stern <s...@0...pl>

    m...@i...pl napisał(a):

    > Nie nie mój Kolego...cytować jej nie będę, ale ona serio tak
    > myśli.

    no i?
    przytulić Cię i pogłaskać?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 5. Data: 2006-08-06 11:51:24
    Od: m...@i...pl

    stern napisał(a):

    > no i?
    > przytulić Cię i pogłaskać?
    >

    > --
    > http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

    Tia....a moją chęć do ulenia wnosisz z postów czy po schodach?

    Bann Trolu!

  • 6. Data: 2006-08-06 12:07:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@i...pl napisał(a):

    > Tia....a moją chęć do ulenia wnosisz z postów czy po schodach?

    Z postów. Przebija z nich twoja mięta do tej blondynki :)

  • 7. Data: 2006-08-06 15:38:17
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Z postów. Przebija z nich twoja mięta do tej blondynki :)

    ciekawe czy też dostaniesz bana, trollu, ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911