  • 1. Data: 2006-08-04 11:16:01
    Temat: Ochrona danych osobowych w spoldzielni mieszkaniowej
    Od: "Michal" <b...@i...pl>

    Czy jezeli ktos zadzwoni do spoldzielni mieszkaniowej z pytaniem czy pan Jan
    Kowalski jest czlonkiem spoldzielni i czy ma mieszkanie w danej spoldzielni
    bo np. kolega z dawnych czasow szuka dawnego przyjaciela spoldzielnia moze
    podac i potwierdzic czy absolutnie nie moze zadnej informacji udzielic?Czy
    nie moze nawet potwierdzic ze Kowalski ma mieszkanie w spoldzielni gdyz jest
    to zlamanie prawa?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-04 11:20:30
    Od: "Michal" <b...@i...pl>

    Dodam jeszcze ze nie chcialbym poprostu aby pewien kryminalista dowiedzial
    sie gdzie mam mieszkanie.Nie jestem zameldowany na tym mieszkaniu wiec z
    biur meld. nie dowie sie tylko ewentualnie ze s poldzielni

  • 3. Data: 2006-08-04 18:53:14
    Od: "Baluu" <b...@t...pl>

    Nie, ustawa o ochronie danych osobowych chroni dane osobowe, a telefonujacy
    te dane zna. Wiec ustawy nie mozna tu zastosowac.

  • 4. Data: 2006-08-04 20:17:15
    Od: "Michal" <b...@i...pl>

    > Nie, ustawa o ochronie danych osobowych chroni dane osobowe, a
    > telefonujacy te dane zna. Wiec ustawy nie mozna tu zastosowac.
    Zna tylko nazwisko a adresu zadnego niezna i moze dzwonic po paru
    spoldzielniach aby sie dowiedziec gdzie mam mieszkanie zeby sie ewentualnie
    zemscic. W takim wypadku spoldzielnia ma prawo odpowiedziec komus takiemu :
    Tak w naszej spoldzielni mieszka ten pan i pod adresem takim a takim?